mariauusimaki

Dax att sova

Publicerad 2014-02-04 22:17:55 i Allmänt,

Jag har verkligen fått en skön start den här veckan! Ledig igår, och börja 12 idag! Jag hann med riktigt mycket på förmiddagen idag. Först en ordentlig lång frukost framför nyhetsmorgon, sen göra iordning mig någorlunda och ut i rusket på en timmas promenad. Sedan förbi pappa på hans jobb för en fika och lite världens-bästa-pappa-snack. Vidare till Elgiganten för att köpa en elvisp (är i full gång att planera mitt födelsedagsfika om 2,5 månad...). På Elgiganten råkade jag ramla över ett hejdundrans bra erbjudande på en kapselmaskin! Sen var det dax för jobb, vars jag kom hem från nyss. Har just ätit lite fruktsallad och är redo för en fullspäckad dag imorgon med!

Gofika hos pappa, jag hann äta upp kakan innan chokladen svalnat så den var drickbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela