mariauusimaki

Lite vårkänslor

Publicerad 2014-02-05 22:17:33 i Allmänt,

Idag innan jobbet var jag ner på stan för att hämta ut några paket. Det kändes nästan som vår i luften! Trots att det är mulet. Jag lät vinterjackan hänga kvar på galjen och tog min lite tjockare vårjacka istället, men en stor halsduk. Jag älskar den dagen då man kan ta på sig tunna jackor och skor, man känner sig så lätt!
Var tvungen att fota barmarken!


På stan råkade jag halka in på Lindex. Deras kollektion Holly & Whyte är så fin, skulle kunna köpa nästan allt! Vanligtvis är jag ganska feg att använda färgglada kläder, men de här kläderna känns liksom jag trots färger!
Tror att jag måste ta en shoppingrunda där snart...

Nu är det dax för sängen, imorgon är det födelsedagskalas på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela