mariauusimaki

Söndag

Publicerad 2014-02-02 10:42:34 i Allmänt,

Av någon anledning känner jag att rubriken på söndagar alltid blir söndag. Har man kanske extra dålig fantasi på söndagsmornar? Haha

Idag unnade jag mig iallafall en skön sovmorgon. Igårkväll var vi ute och träffade några kompisar, och kom hem rätt sent. Eftersom jag jobbade igår var jag ännu tröttare!

Nu har jag just klivit upp, gjort mig en stor kopp te och tänt alla ljus vi har här hemma!

Den här söndagen bjuder på tvätt om någon timme, söndagsmiddag hos marcus föräldrar och sen lite puss och gos med min hjärtis som jag saknar så. En härlig söndag helt enkelt!
Observera min tassel! Haha undra om det är något med Marior....

Ljuskoppar från Jotex. Vas från Knorkan. Älskar den här kombon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela