mariauusimaki

Länge sedan nu

Publicerad 2014-01-24 18:33:53 i Allmänt,

Fick ett ryck nyss och kände att jag ville blogga. Det brukar bli så när jag har mycket funderingen eller något jag vill dela med mig av.

Just nu sitter jag i bilen påväg norrut till min Örnsköldsvik där större delen av släkten bor. Vi ska hälsa på farmor och farfar, då farmor börjar bli lite krasslig. 
Bilresan dit är däremot en pers för min ganska icke existerande rumpa = ont o sittknölarna! Jag får sitta i de märkligaste ställningarna för att inte bli knäpp av rump-ontet!

Men med Femina och Riesen går resan rätt fort ändå, det är lyx att inte sitta bakom ratten den här gången, utan istället ha hela baksätet för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela