mariauusimaki

Påväg tillbaka

Publicerad 2014-01-26 13:07:26 i Allmänt,

Nu lämnar vi ett -23 grader kallt Ö-vik för den här gången. Det har varit en kort men intensiv helg. Många tårar och kramar. Vi har suttit och hållit hand, ätit bullar och tittar på gamla foton, min farmor och jag. Hon mindes mig och visste vem jag var.

Jag och Sara åker upp om några veckor igen. Då ska vi också försöka träffa lite kusiner och kusinbarn.

Det är fint här uppe, just när solen går upp.

Vi stannade till vid Birsta i Sundsvall och shoppade lite på blandannat Lager 157, hittade en del basplagg. Innan vi satte oss i bilen igen laddade vi upp med lite Riesen för att uthärda resan som är kvar, tills nästa fikastopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela